niedziela, 25 maja 2014

Mój pierwszy raz

Maślanymi oczami przeglądając czasem te lepsze, a czasem gorsze blogi, wzdychałam do monitora pochłonięta myślami o wspaniałym życiu dziewcząt z blogosfery. Zaświeciła się żarówka. Czemu nie? Każdy może.

Nie mam w swoim posiadaniu sprzętu do profesjonalnego fotografowania porannego posiłku (nie zapominając oczywiście o niebylejakim kubku z kawą), mimo to zaryzykuję. Przecież mam wystarczająco dużo, mam siebie.
To bez sensu? Nie, czekaj, nie kieruj kursora w prawy górny róg monitora tylko napisz mi o tym.

Jestem małą, niezbyt starannie uczesaną dziewczynką, Zupełnie normalną, też spędzam większość czasu przewijając od góry do dołu jakże ciekawe i wiele wnoszące do mojego życia strony internetowe. Też lubię jeść i spać, czytać i narzekać na wagę. Co nas zatem różni? Sądzę, że niewiele, jeśli już tu jesteś. No dobrze, może różni nas diagnoza.

Ja mam depresję, a Ty? Pewnie sądzisz, że zwariowałam pisząc o tym w internecie. Może masz rację, zwariowałam, co z tego?

O czym będzie blog? O wszystkim. O tym, o czym myślę i trochę o czym innym.






 

4 komentarze:

  1. O mój boże, ale mnie tym zainteresowałaś. To co napisałas jest takie prawdziwe i pokazuje, że jednak kazdy jest do siebie podobny , a różni nas jedynie wygląd. Masz racje, każdy ma szanse spróbować swoich sił w blogowaniu. życzę Ci powidzenia, a za to dodaje Cię do obserwowanych, bo piszesz swietnie.

    http://im-gonna-rebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąga, hipnotyzuje no nie wiem jak to opisać. Bardzo mi się podoba. To jest takie że ahh. *.*
    Zabieram się za czytanie reszty i zapraszam do mnie
    w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com proszę o szczerą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu chodzę i szukam jakiś fajnych blogów... trafiłam! Fajnie piszesz jestem pewna, że inne wpisy też mi się spodobają. Jeżeli chcesz wejdź na mój blog ---> http://my-dream999.blogspot.com Nie dawno założyłam, więc jest dopiero kilka wpisów.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy